23.2.08

Μπλογκοπαίγνιο (από αυτά που φαίνονται)...

Πρώτα μου ήρθε πρόσκληση από τη mamma ...Τα θαλάσσωσα...
Μετά μου ήρθε από τον nautilus ...Ελπίζω τούτη τη φορά να τα καταφέρω και να παίξω αυτό το μπλογκοπαίγνιο.Ήθελα νάξερα ποιος το ξεκίνησε και παιδευόμαστε εδώ και μέρες...
Με τη σειρά μου έχω ήδη βρεί 5...ατυχείς να τους το πασάρω...Είναι οι takis ,
άσπρη αγάπη,marilou ,κούκος(μονος) και island .


Οι κανόνες του παιχνιδιού...παρακάτω...



1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση 4. Αντιγράφουμε τις επόμενες τρείς δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και 5. Βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι...


Το απόσπασμα είναι από το βιβλίο του

IRVIN D. YALOM, "Η ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ", εκδόσεις ΑΓΡΑ .



"...Ήταν ένα όνειρο που θα΄κανε ακόμα και τον πιο ευερέθιστο, τον πιο γκρινιάρη θεραπευτή να γουργουρίσει από ευχαρίστηση. Το ίδιο έκανα κι εγώ. Δύο κείμενα-ένα αρχαίο κι ένα νέο. Γουρ, γουρ. Το αρχαίο κείμενο ήταν αναγκαίο για να καταλάβει το καινούργιο. Γουρ γουρρ. Κι ο τίτλος, "Ο θάνατος της αθωότητας". Γουρρρ,γουρρρ,γουρρρ..."




Από το κεφάλαιο "ΕΦΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΕΝΘΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ"....

...έγραψα βέβαια λίγο παραπάνω....

...γουρρρ,γουρρρ...



39 σχόλια:

Utopia είπε...

Το τραγούδι αφιερωμένο στη...mamma...;)

mamma είπε...

Καλημέρα!!!!!!!
Τι τραγουδάρα είναι αυτή; Ευχαριστώ για την αφιέρωση!
γουρ, γουρ!!!!!!

Utopia είπε...

@mamma: Εγώ...ευχαριστώ...Ξέρεις εσύ!:-*
Καλό μεσημέρι!
και φυσικά...γουρ,γουρ!;)

Mr.Di είπε...

γγγρρρρρ ήθελα να ξερα ποιος δεν το σταματάει και στα καλά καθούμενα ανακαλύπτουμε ότι πέθανε η αθωότητα. Και τώρα;;;

ναυτίλος είπε...

...γουργουρίσαμε όλοι από χαρά !
Ωραίο απόσπασμα καλά έκανες κι έγραψες παραπάνω.

Marilou είπε...

xaxa, aporw poios skeftetai tetoia blogopaixnida!
Einai ola toys toso omorfa perierga! Etixes ontws se teleio simeio!
Eytixws pou den einai sto grafeio, giati ekei 3eximwniazw me tis jadie smith..
anevazw to diko moy twra..
filia kai seyxaristw poli gia tin prosklisi soy!!
xxx

Utopia είπε...

@mr.di: Τώρα περιμένουμε τον Γκοντό.Ή έτσι νομίζουμε...Όπως και να΄ναι εδώ δεν έχει...γουρ,γουρ!!!


@ναυτίλος: Γι΄αυτό έγραψα λίγο παραπάνω...για να γουργουρίσουμε από χαρά!!!


@marilou: Κυκλοφορεί κι ένα άλλο παιχνιδάκι στο μπλογκοχωριό απ΄ό,τι είδα.Μα την Παναγία,αν έρθει πρόσκληση σχετική...θα κλείσω και το άλλο μάτι μου και θα κάνω πως δεν την είδα!
Καλή σου νύχτα...και φιλιά!:)))

takis είπε...

Πιο πολύ μου άρεσε ο τίτλος
"Μπλογκοπαίγνιο (απο αυτά που φαίνονται..)"
Η παρένθεση μιλάει όπως το πονηρό σου μάτι...
με έβαλες και πρώτο στη λίστα...για δουλειά έλλειπα ο καϋμένος 1 εβδομάδα ...αλλά βλέπω η τύχη μου δούλευε στο μεταξύ...

Τώρα να σου πω οτι διάβαζα τον "Μεγα Ανατολικό"του Εμπειρίκου ?...
σελ. 123 ? συ είπας !......

Utopia είπε...

@takis: Τον Α΄Τόμο;σελ 123...
"...Έμενε λοιπόν εκεί ο ναύτης,και μόνον όταν εξαπέλυσε και την τελευταίαν ριπήν του σπέρματός του εις τον αέρα,ημπόρεσε να ...κ.λ.π. κ.λ.π...".Κατάλαβα!!!!
Θα μας κρεμάσουνε!
Σε δουλειά σ΄έβαλα.:-))))

Μη ξεχάσεις να το γράψεις...πολυτονικά!

mamma είπε...

Ααααα, γιατί λογοκρισία;

ΥΓ. Ψάχνω να τα αγοράσω (όλα αν είναι δυνατόν), οι πρώτοι 2 τόμοι μου, έγιναν θυσία σε έναν πρώην γκόμενο που χώρισα τόσο απότομα που δεν πρόλαβα να τα πάρω πίσω (μη δανείζετε βιβλία σε γκόμενους, ποτέεεεεε). Ξέρεις που μπορώ να τα βρω;
ΥΓ2. Μα να διαβάζουμε και τα ίδια βιβλία;

mamma είπε...

και να υποθέσω ότι μιλάς για το ναύτη που τον έκοψε αυτός που εμφανίστηκε αθόρυβα και ο οποίος στη συνέχεια πήρε τη θέση του;

Utopia είπε...

@mamma: Μη δανείζετε ποτέ βιβλία σε γκόμενους.Μπορεί και να τα διαβάσουν...Λέμε τώρα!Το σίγουρο είναι ότι θα τα χάσετε...
Έχω μέχρι και τον Δ΄τόμο.
Νομίζω στη "Πρωτοπορία",θα τους βρείς..Ρίξε μια ματιά εκεί!
Αυτός ο ναύτης με μια Ινδή υπηρέτρια νταλαβεριζόταν και υπήρχε και μια Υβόννη που τους έπαιρνε μάτι.
Ο Εμπειρίκος σε τρελά κέφια...
Το βιβλίο διαβάζεται με τα φώτα σβηστά και τη μηχανή αναμμένη...
Είμαι σίγουρη ότι έχουμε πάει και σε άλλα μέρη,μη σου πω ότι αρχίζω να πιστεύω ότι έχουμε και κοινούς γνωστούς.Πλάκα θα΄χει!;)

Roadartist είπε...

Nα σου αφησω τη καλησπερα μου :)

Utopia είπε...

@roadartist: Ένα εκκωφαντικό "τίποτα"...
Κάνε τον...Κινέζο!
Ελληνική λεβεντιά.Κατάλαβες!Υπάρχουν κι άλλοι χώροι για εκτόνωση,αλλά εδώ η κατινιά δυστυχώς πάει σύννεφο...
Καλή σου νύχτα ;)

Poet1 (Πρώην Donald) είπε...

Πριν σχολιασω το ποστ... να σου πω οτι μπορεις να με βρεις πλεον στο thebestblogstories.wordpress.com . Την καλημερα μου_

Utopia είπε...

@poet1(πρώην donald): Τι θα γίνει με σένα;Όλο μετακομίσεις είσαι...Να δω πότε θα ησυχάσεις!
Καλημέρα!:)


@mamma: Βρήκα άλλους δύο τόμους που δεν έχω διαβάσει.Μάλλον με...κούρασε.Μου λείπουν κι εμένα κάποιοι τόμοι ακόμα,ίσως και στην ΑΓΡΑ μπορούμε να τους βρούμε.
Λογοκρισία;ποια λογοκρισία;Κάτι..."παίζει" αυτές τις μέρες.Για να δούμε...
Καλημέρα!:):):)

Poet1 (Πρώην Donald) είπε...

Σεν εχει αλλη μην ανησυχεις.Σψστα το διορθωσες στο blogroll σου... Κατα τα αλλα πολυ ωραιο το βιβλιο που αναφερεις καθως και το αποσπασμα απο αυτο...

mmexer είπε...

Έχει σουξέ τελικά ο YALOM σ' αυτό το μπλογκοπαίχνιδο! :)
Ωραίο απόσπασμα..... :)

Axis Mundi είπε...

κι εδώ Yalom? πρέπει να φτιάξουμε ένα μπλογκ αφιερωμένο αποκλειστικά στον μοναδικό αυτόν συγγραφέα.
Πολύ ωραίο πάντως το συγκεκριμένο κειμενάκι.

(Αυτή ήταν η πρόσκληση που μου είπες η κάποια άλλη; Εχω μπερδευτεί βασικά με τα μπλογκοπαίχνιδα :))) )

Utopia είπε...

@poet1(πρώην donald): Είδες;Τελικά τα κατάφερα...Καληνύχτα!:)



@mmexer: "Όλοι είμαστε ασθενείς κατά μια έννοια"(κατά τον Yalom,και όχι μόνο!),πώς να μην έχει σουξέ τελικά στο μπλογκοπαίγνιο αυτό;Καλή σου νύχτα!:)



@axis mundi: Κι εδώ Yalom!Πολυδιαβασμένος ψυχίατρος βλέπεις...Τα έχω πάρει με τη σειρά και τα διαβάζω.Προφανώς...τα χρειάζομαι;)
Αυτό είναι το παιχνίδι.Ήσουν ένας από τους...ατυχείς,αλλά τελευταία στιγμή σε "λυπήθηκα"!Βλέπω όμως ότι η δρομοκαλλιτέχνιδα σ΄εχει διαλέξει,οπότε...σου΄φεξε κι εσένα!
Καληνύχτα!

ερμία είπε...

άργησα αλλά δεν ξέχασα..έτοιμη η επιθυμία σου!
και σ΄ευχαριστώ-πολύ :-P

(δεν έχω γνωρίσει γυναίκα -εκτός απο μένα..-που να μην έχει διαβάσει τουλάχιστον έναν Γιάλομ!
λες να απαρνηθώ την άρνησή μου;)

Utopia είπε...

@ερμία: Η αλήθεια είναι ότι στη δεύτερη πρόσκληση,το χέρι μου άλλο βιβλίο έπιασε(πολιτικό).Είπα όμως... άσε καλύτερα μέρες που΄ναι,να έχουμε τίποτα μπερδέματα!(βλέπεις η...αυτολογοκρισία δουλεύει μια χαρά!).Κι έτσι προτίμησα την ασφάλεια του Γιάλομ!!!
Και εγώ δεν έχω γνωρίσει γυναίκα εκτός από εσένα που να μην έχει διαβάσει Γιάλομ!Καιρός μου φαίνεται είναι...να απαρνηθείς την άρνησή σου!Τι λές;)

Poet1 (Πρώην Donald) είπε...

Παρα πολυ καλος συγγραφεας ο IRVIN D. YALOM εξαιρετικος πραγματι... Την καλησπερα μου_

takis είπε...

Μικρή παρέμβαση.
Αυτό το χέρι που έπιασε το πολιτικό βιβλίο είναι το ίδιο που έπιασε μετά τον Εμπειρίκο ?
Ελπίζω να το καθάρισες πρώτα...

Η "ασφάλεια" του Γιάλομ δουλεύει μόνο προς τις γυναίκες?
Πρέπει να αρχίζω να διαβάζω ξανά μου φαίνεται..

Ανασα του Βορρα είπε...

"...Ήταν ένα όνειρο που θα΄κανε ακόμα και τον πιο ευερέθιστο, τον πιο γκρινιάρη θεραπευτή να γουργουρίσει από ευχαρίστηση."

Πέρασα να σου αφήσω μια γλυκειά καλημέρα...διάβασα αυτό και μου άρεσε.
Τα φιλιά μου Αυταπάτη.

Utopia είπε...

@poet1(πρώην donald): Καλημέρα!:):)


@takis: Όχι.Με το άλλο χέρι έπιασα το πολιτικό βιβλίο(χαζή ήμουν,νομίζεις;)...
Η ασφάλεια του Yalom δουλεύει για όλους,υποθέτω!Εξαρτάται.Όλοι μας έχουμε τις αντοχές μας,άλλωστε!;)


@ανασα του βορρα: Καλημέρα και σε σένα.Παρ΄ολίγον να γράψω...βορά!Δεν είναι το ίδιο πράγμα,έτσι;
Πολλές φορές κυνηγάμε τις... ουτοπίες,για να γλυτώσουμε από τις αυταπάτες που μας κυνηγούν;)
Νοσταλγούμε ένα "κάτι" που δεν ζήσαμε ποτέ.Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να μένεις σπίτι σου,άλλωστε...
Απόλαυσε υπεύθυνα:):):):)

mrs Smith είπε...

ερμία γινόμαστε 2 :)))
Ούτε εγώ έχω διαβάσει Γιάλομ...

Καλημέρα Utopia
Ήρθα να γνωρίσω την έτερη που αφιερώνει η ερμία...και βρέθηκα σε ένα πολύ όμορφο και ενδιαφέρον "σπίτι" :)

Utopia είπε...

@mrs smith: Τώρα μάλιστα!Μόλις γνώρισα και δεύτερη γυναίκα που αντιστάθηκε στη γοητεία του Γιάλομ...Αυτό να μείνει μεταξύ μας,γιατί φοβάμαι ότι θα πλακώσουν και άλλες σε λίγο;)
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Καφεδάκι;Το τσάϊ μας τέλειωσε από προηγούμενο ποστ:((((

Utopia είπε...

@mamma: Προοδεύω σιγά-σιγά,βλέπεις;:))))
Να μη σου πω πότε πήγα Ανάφη και πάθεις κανένα εγκεφαλικό μεσημεριάτικα...;)

mamma είπε...

Όχι για πες αν τολμάς...
αν δεν πεις θα σε σουβλίσω

ΥΓ. π.Χ. ή μ.Χ.;-P

mamma είπε...

Φτιάξε κι ένα καφέ γιατί φούντωσα

Utopia είπε...

mamma: Σιγά μη σου πω...Από κοντά θα τα πούμε αυτά...Τς...Τι καφέ μου λες;Σταμάτησες την ομοιοπαθητική;
Σούβλισέ με...Τσικνοπέμπτη άλλωστε!
Κρασάκι;)

Utopia είπε...

@mamma: π.Χ,μ.Χ.;Τι ρωτάς;Δεν έχεις ακόμα καταλάβει ότι είμαι άθεη ή να τραβήξω τις κοτσίδες μου;

mamma είπε...

Καταρχήν να αφήσεις τις κοτσίδες σου ήσυχες, ο καλός Θεούλης τις έβαλε εκεί για να στις τραβάνε τα αγοράκια :-P

Δεύτερον, ο Τζίζους γεννήθηκε είτε σου αρέσει είτε ΟΧΙ λέμεεεεεεεεεεε, ξεκόλα;-)
Σε λίγο θα μας πεις τα πολιτικά σου φρονήματα, αν μαγειρεύεις, αν πίνεις-καπνίζεις-ξενοκοιμάσαι. Μια ημερομηνια σου ζήτησα, δε σε ζήτησα και σε γάμο!!!!

Utopia είπε...

@mamma: Tις τραβάω και μόνη μου...Όσο για τον Τζίζους,εσύ πού το ξέρεις;Έχεις τίποτα καλές πληροφορίες;Γιατί εγώ άλλα βλέπω!Αυτό έλειπε να με ζητήσεις και σε γάμο!Τα υπόλοιπα...είναι προσωπικά δεδομένα κι αν τολμήσεις και μου τα παραβιάσεις θα απευθυνθώ στις...ανεξάρτητες αρχές...
Κανόνισε;)

mamma είπε...

Αποφεύγεις με μαεστρία την ημερομηνία... αλλά έχω μνήμη ελέφαντα και επιμονή ρινόκερου, χεχε!!!!

Utopia είπε...

@mamma: Δεν σε προλαβαίνω...Θα σου στείλω mail,αρκεί να θυμηθώ πότε πήγα...Θέλεις ακριβή ημερομηνία ή στο περίπου;χε,χε...
Πάντως πέρασα καλά,εκτός από το περιστατικό αυτό που σου είπα;)))

island είπε...

Γουρ γουρ πανέμορφη ουτοπία με τις μουσικές σου...Ξέρω ότι το έχεις δώσει στην γλυκειά μάμμα αλλά έκλεψα και εγώ λίγο.Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου στο εγχείρημά μου.Είναι πολύ σημαντικό για μένα.

Το βιβλίο όμορφο.Το παιχνίδι επίσης αλλά δεν θα είναι το επόμενο πόστ γιατί έπρεπε να βρίσω λίγο.Ήρθε η ώρα και ανέβασα λίγα μπινελίκια αντί του παιχνιδιού.Θα το ανεβάσω αργότερα.Σε ευχαριστώ γαι την πάσα....

Φιλί και στέλνω μέιλ με τα παρελκόμενα εντός λίγων ημερών

Utopia είπε...

@island: Καλά...μη κάνεις κι έτσι με το παιχνίδι!Μη τρελαίνεσαι κιόλας...Συγγνώμη για την πάσα...;)
Μέιλ θα σου έρθει, γιατί έχω κάποιες αντιρρήσεις για το...Σκάι!Τραγούδια θα έρθουν κι άλλα,κάποιο θα σου αφιερώσω...σίγουρα!
Γουρ,γουρ και φιλί...
Υ.Γ. Πολύ γουργουρίσαμε σ΄αυτό το ποστ,ετοιμάζομαι να αγριέψω στο επόμενο;)