10.3.08

Μπλογκοπαίγνιο (από αυτά που ακούγονται)...


Η πρόσκληση ήρθε από τον γείτονα axis mundi ,από τον οποίο κάνω copypaste τους κανόνες του παιχνιδιού (σιγά μη τους τηρήσω-ό,τι θέλω θα κάνω)...
Λοιπόν:

"Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’ αγαπώ στον-ην σύντροφο σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει. Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά. Δεν υπάρχει περιορισμός ανάμεσα σε σόλο καλλιτέχνες ή γκρουπ, βάζετε ότι σας εκφράζει περισσότερο".

Και μάλλον είμαι η τελευταία, γι΄αυτό κλείνω και τη πόρτα (φτηνά τη γλυτώσατε οι υπόλοιποι!)...
Διάλεξα 3 κομμάτια (πρώτη ζαβολιά)...Το καλύτερο φυσικά το φύλαξα για το...τέλος!!!

Μη ξεχάσετε να κλείσετε (από το αριστερό κουμπί) το jukebox...

KΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!!!


Nina Hagen-Fever (Live On TV)




Βοb Dylan-I Want You




Fela Kuti-Live-With Jethro Tull



!!!!!!!

70 σχόλια:

Roadartist είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ :) :) :)
Όμορφα μελωδικά όνειρα εύχομαι!! :)καλό βράδυ!

Utopia είπε...

@roadartist:
Χαίρομαι που σου άρεσαν και ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Το ταξίδι...συνεχίζεται;)

takis είπε...

Κανονικά θα ψήφιζα Fela Kuti,Jethro Tull...
αλλά!!...για συναισθηματικούς λόγους Nina Hagen!!
Εξηγούμαι.
Οταν εχεις κοιμηθεί στο κρεβάτι της Νινα τι θα ψήφιζες?!
Εξηγούμαι πάλι.
Πριν πολλά πολλά χρόνια (κοντά στα χρόνια της Ανάφης!..)οταν η Νίνα Χάγκεν πέρναγε απο Λονδίνο κοιμόταν στο σπίτι κάποιων φίλων..της είχανε κρεβάτι και μικρό δωματιάκι μόνιμα (για ξένους που λέμε)..ε, 1-2 φορές που ξέμενα τα βράδια με κοιμίζαν εκεί...
Για την ιστορία, άπιστοι, σας λέω στο σπίτι έμεναν η Σκωτσέζα η Ανν η Γαλλίδα Ισαμπέλ(?) μια Βουλγάρα και ένας Αγγλος...
Ολοι φοιτητές..νομίζω η Ανν ήταν και νοσοκόμα...
Δυστυχώς τη Χάγκεν δεν τη συνάντησα ποτέ, λένε πάντως οτι ήταν πολύ απλή κοπέλα..οχι ψώνιο..

Τι μου θύμισες !!

Μου έβαλες και τον ξενέρωτο ..πως είναι το όνομα του να δεις..Ντύλαν?..αρρώστια μιλάμε..

mamma είπε...

Καλησπέρα... δεν πρόλαβα να ακούσω τις μουσικές σου, θα έρθω αργότερα.
Σε φιλώ!

ΥΓ. διαβάζω τρίτο τόμο Ανατολικού. Μαγεία!

Utopia είπε...

@takis:
Εγώ ψηφίζω φυσικά Fela Kuti(την πάτησες,θα νόμιζες Bob Dylan:p),αλλά στα χρόνια της Ανάφης(!!!)την είχα δει σε συναυλία στη Γερμανία και μου άρεσε πολύ(ήμουνα και μικρή τότε,τι περίμενες;)...
Βρε συ μη σε πιάνει η νοσταλγία(είναι και κολλητική) βραδιάτικα,ωχουουουου!
Από μνήμη βλέπω πας καλά-σε αντίθεση με μένα που ξεχνάω πολλά(ονόματα,χρονολογίες, άστα)...
Μας ακούει και η mamma και θα αρχίσει τα πώς και τα πότε!!!

Ο Dylan (ξέχασα),αφιερωμένος εξαιρετικά;)χαχαχαχαχαχα....



@mamma:
Βρε αθεόφοβη,έφτασες ήδη στον τρίτο τόμο;Εξετάσεις θα δώσεις;Εσύ χαρταετό δεν...σήκωσες:p

mamma είπε...

Καλέ, από τον τρίτο τόμο ξεκίνησα, αφού τους δύο πρώτους τους είχα (τους ξαναγόρασα για την αρμονία της βιβλιοθήκης μου)

takis είπε...

Mαζί σου για jethro tull...να πω την αλήθεια η Hagen ποτέ δεν μου άρεσε πολύ...ήταν απλά ιδιαίτερη..

Μη νομίζεις οτι θυμάμαι καλά ..στα περίπου..

Αν θέλουμε σεμινάρια στον Μέγα Ανατολικό πιστεύω η Μαμμα θα βοηθήσει...μη την απασχολείς με σηκώματα αετών...το θέμα είναι πως θα την αποσπάσουμε απο τη "μαγεία"...
αυτό με την αρμονία στη βιβλιοθήκη της πολύ μου άρεσε! ποτέ δεν το κατάφερα (δηλ.σιγά και τη βιβλιοθήκη..)

Σκέφτομαι τι να σου αφιερώσω για ανταπόδωση...Ο Καρράς πως σου φαίνεται? ειδικά στις βαθιές ανάσες..

Utopia είπε...

@mamma:
Είπα κι εγώ...
Κανόνισε να τους...δανείσεις πάλι να έχουμε τα ίδια-φτου κι απ΄την αρχή!!!
Φιλί:-)

Utopia είπε...

@takis:
Τάκη,μη παίζεις με τον πόνο μου βραδιάτικα...Άκου Καρράς και βαθιές ανάσες!!!
Και μόλις ετοιμαζόμουνα να πάω επίσκεψη στη mamma,να δω διαβάζει ή μας λέει παραμύθια;Άλλο πάλι και τούτο..."μαγεία"!!!Εμ, το άλλο..."αρμονία"!!!Που τα βρίσκει ήθελα να ήξερα;)

Την εκπομπή την άκουσες ή δεν σ΄αφήσανε οι...κώλοι;

mamma είπε...

Ο Εμπειρίκος είναι μαγεία. Θα σου κάνω copy paste κάτι που είχα παλιά διαβάσει και το έλεγα τις προάλλες σ' ένα φίλο.

Ο Εμπειρίκος συνήθιζε να κάνει βραδιές ανάγνωσης, μαζεύονταν και τους έβαζε ένα γύρω του και διάβαζε αποσπάσματα από το βιβλίο του. Φαντάσου τώρα έναν άντρακλα σαν τον Εμπειρίκο, με τη βροντερή φωνή του και το φλογισμένο βλέμμα του να διαβάζει αποσπάσματα από το Μεγάλο Ανατολικό. Μια βραδιά διάβαζε, όλοι άκουγαν γοητευμένοι, πέφτει μια κοπέλα κάτω στο χαλί με μικρούς σπασμούς, μάλλον ήταν άμαθη, "μην κουνιέστε" λέει ο Εμπειρίκος επειδή υπήρξε μια κίνηση από τους άλλους προς την κοπέλα για να τη βοηθήσουν, "αφήστε το κορίτσι να χύσει". Έμειναν λοιπόν όλοι ήσυχοι μέχρι που η κοπέλα συνήλθε, ζήτησε συγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσε, έκατσε στη θέση της και συνέχισαν.

Αυτά για την μαγεία.
Σηκώματα αετών δεν καταφέραμε!
Καλό βράδυ γλυκιά μου:-*

Utopia είπε...

@mamma:
Τι κάνεις τέτοια ώρα έξω με τον Εμπειρίκο παραμάσχαλα,μπορείς να μου πείς;
Ο Τάκης φταίει με τις φυτιλιές που άναψε!!!
Μαγεία...και αρμονία...μάααααλιστα;)
Δεν αφήνεις τον Εμπειρίκο να ακούσεις λίγη μουσικούλα;Ακόμα περιμένω να μάθω τι σου άρεσε περισσότερο....(αν και υποπτεύομαι ότι θα προτιμήσεις τη Nina Hagen!)...

E Π Α Ν Α Φ Ο Ρ Τ Ι Σ Ο Υ :-*

island είπε...

Θα ξεκινήσω από τον Ντύλαν.Να σου πω την πικρή μου ιστορία τον έμαθα από τη γνωστή διασκευή των Γκανς εν ρόουσις.Είναι μαγικός ο τύπος.Και οι τελευταίοι είναι πάρα πολύ καλοί.Εύγε.

Για την Nina Hagen τώρα.

Θέλω να καταγγείλω την προβοκατόρικη ενέργεια της τύπισσας να τραγουδίσει αυτό το τραγούδι το οποίο το έχω ηχογραφίσει εγώ με μία άλλη τύπισσα.Και για του λόγου το αληθές έχω μία σελίδα στο μπλόγκ μου(πάνω αριστερά)όπου λέγεται "ο ίδιος"...Εκεί έχω το βίδεον του τραγουδιού με εμένα μέσα έτσι για να πειστεί ο κόσμος.

Μιας και δεν έχω κοπέλα αυτήν την περίοδο να τα αφιερώσω σου λέω πως είναι τυχερός αυτός στον οποίο θα τα χαρίσεις.

Σε φιλώ

@mamma

Καλά ρε φάτσα τώρα σε πάω περισσότερο.Ο Μέγας Ανατολικός είναι το αγαπημένο μου βιβλίο.

mmexer είπε...

υπέροχα τραγούδια.... Εγώ θα προτιμήσω το πρώτο!!!!! :)

Μα πόσα μπλογκοπαίχνιδα υπάρχουν!

mamma είπε...

Γλυκιά μου ουτοπία, στη δουλειά δεν μπορώ να ακούσω You Tube και στο σπίτι η γαμωTellas με συχρονίζει σε τόσο χαμηλή ταχύτητα τον τελευταίο καιρό, που δεν μπορώ να τα ακούσω.
είναι βαριά
πολύ βαριά
τα γιουτιούμπια
για την Τελλάς
(κατά την π*&*% του τσολιά;-)

Φιλίιιι και καλημέρα

ΥΓ. επιφυλάσσομαι να απαντήσω όταν τα ακούσω

@island
Εμ, σου είπα, κοίτα καλύτερα στη βιβλιοθήκη, εσύ έβλεπες τον Yialom!!!

Utopia είπε...

@island:
Χάαααασμα γενεών...Ότι είναι μαγικός ο τύπος είναι-συμφωνεί και ο Τάκης σε αυτό!!!
Έρχομαι να δω το βίδεο σου(ελπίζω να το βρω).Είσαι σίγουρος ότι είσαι "ο ίδιος;"
Όσο για τον τυχερό...Ναί!Ετοιμάζομαι να πάω στο πάρκο των εραστών,στο Άμστερνταμ να τον βρώ-έχουμε δώσει ραντεβού εκεί βλέπεις;)

ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΕΡΩΤΑ,
ΕΝΩΘΕΙΤΕ


Φιλί...δεν έχει!Μπορεί να...παρεξηγηθεί ο εραστής,χαχαχαχα:-)

Utopia είπε...

@mmexer:
Θα συμφωνήσω-η Nina Hagen εδώ είναι υπέροχη(άσε που έχει ομορφύνει κιόλας!)...

Κυκλοφορεί κι ένα άλλο..."Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα",(ελαττώματα,προτερήματα,τα δικά μας,των άλλων;θα σε γελάσω...δεν έχω καταλάβει ακριβώς!).Το παίζει ο Τάκης εδώ και μέρες...
Του κώλου δηλαδή;)

Utopia είπε...

@mamma:
Είδες η Τελλάς;Καλά...ξεμπερδέματα!

Βρε συ...κολαστήριο το κάνατε το σχολιαστήριό μου!Κι όλα αυτά,ακούγοντας Hagen,Dylan κ.λ.π.-δηλαδή αν έβαζα Καρρά με τις βαθιές ανάσες(που λέει και ο Τάκης)τι θα γινότανε;

Φιλί και καλημέρα:-*

Utopia είπε...

@island:
Μόλις είδα το ...βίδεο!Κούκλος!!!
Αν θες πρόσκληση για το παιχνίδι-πάρε μία!
Που ξέρεις;
Μπορεί να είναι και μοιραία;)

mamma είπε...

Βάλε εσύ Καρρά, άραξε κι άστο πάνω μου... (δεν ξέρω αν θα το αντέξεις). Άκου κολαστήριο... μα δεν είπαμε και τίποτα:-P

@island
Τι είναι αυτό το βίντεο που λέτε; Γιατί να έχω Tellas, γκρρρρ!!!!

Utopia είπε...

@mamma:
Καρρά δεν έχω.Για τα "απαγορευμένα καψουροτράγουδα",να πάτε στον Τάκη!
Κο(ω)λαστήριο το κάνατε-φαντάσου και να πείτε...:-P
Το βίδεο του island,τέλειο!
Ποπ κορν καλλιτέχνης ο δικός σου-και δεν του φαινότανε:-P

mamma είπε...

Καλέ, γιατί με στέλνεις αλλού; αφού έχω!!!

Utopia είπε...

@mamma:
Ε,τότε βάλε εσύ(Καρρά)κι εμείς...ερχόμαστε(αμ δε!)...
Τι την ήθελες τη Φλέρυ Νταντωνάκη και έγινε άλλη "κόλαση" τις προάλλες;Είχες και απορίες...Άλλη φορά-οι απαντήσεις σε e-mail;)
Από...κόλαση σε κόλαση...δεν λέει!
Ένας είναι ο Αλλάχ και ο μόνος Προφήτης αυτού ο Μωάμεθ:-*

mamma είπε...

Καλή μου ουτοπία, πριν βρεθώ εδώ που είμαι, γύρισα, άκουσα, είδα, μύρισα, γνώρισα πολλά. Κι επειδή η κατάληξή μου οφείλεται αποκλειστικά στις δικές μου επιλογές (επιτυχημένες ή αποτυχημένες), περιπλανήθηκα σε πολύ διαφορετικά μεταξύ τους μονοπάτια πριν ανακαλύψω αυτά που πραγματικά με μαγεύουν και με ταξιδεύουν.

Με το παραπάνω παραλήρημα ήθελα να σου πω:
1. ΝΑΙ, άκουγα Καρρά
2. Είχα απορίες διότι "γηράσκω αεί διδασκόμενη"
3. Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι

Σε φιλώ στα μούτρα πονηρούλα μου!

Utopia είπε...

@mamma:
Τι παραλήρημα ήταν αυτό;
Ρε γαμώτο,δεν έκανα καμία παρατήρηση-μη τολμήσεις να διορθωθείς,γιατί θα σε σουβλίσω!!!
Απορίες να έχεις...κι εγώ έχω,αλλά μου λείπουν οι απαντήσεις!Λες ν΄αρχίσω να ακούω Καρρά;Θα βοηθήσει ή θα με πιάσει απελπισία;
Ξέρεις κάτι που αγνοώ;

Το φιλί σου..."mana" εξ ουρανού:-)

Κάτι τέτοια σου λέω και σε...ρίχνω,πονηρούλα...;-)

mamma είπε...

Εννοείται πως με ρίχνεις άνετα:-)

Αυτό το "ξέρεις κάτι που αγνοώ;" μου θυμίζει τον πατέρα μου "έχεις να μου πεις κάτι;".
Λοιπόν δηλώνω πως αν δε γίνεις πιο συγκεκριμένη εγώ δεν εκτίθεμαι:-P

ΥΓ. Το παραλήρημα ήταν απόπειρα χιούμορ σε σοβαρό ύφος που πήγε άπατη (η προσπάθεια)!!

Ξανά φιλί στα μούτρα!

Utopia είπε...

@mamma:
Το "ξέρεις κάτι που αγνοώ;"σημαίνει:Θα βοηθήσει ο Καρράς αν τον ακούσω ή θα με ρίξει σε βαθιά απελπισία;
Εσύ που έχεις πείρα από αυτά...απάντησέ μου!Η πλάκα είναι ότι τον μπερδεύω με έναν άλλο από την Θεσσαλονίκη(ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιος είναι-στο περίπου...ψάχνομαι!)...
Ψάχνει και ο Τάκης...πάω να φύγω!Ετοιμάζω τα μπαγκάζια μου για Άμστερνταμ-γι αυτό είμαι στα κέφια μου σήμερα:-)

mamma είπε...

Αααααχχχχχχ!!!! Με ρήμαξες τώρα!
Καλά να περάσεις πονηρούλα μου! Πάρε μου μια τουλίπα:-)

Utopia είπε...

@mamma:
Μήπως θέλεις να σου φέρω και κανένα σαμπώ;Ξέρεις...αυτά τα ξυλοπάπουτσα που φοράνε!Είναι βαριά πολύ-άνετα ανοίγουν κεφάλι*lol*...
Τουλίπα θα σου φέρω,ούτως ή άλλως!
Τώρα-είμαι-βαθιά-προβληματισμένη-με-τον-καιρό!Τι ρούχα να πάρω;
Έεεεεεφυγα:-*

takis είπε...

Αμαν αυτός ο Καρράς ! τι τον ήθελα..
Αμστερνταμ είπες ? Να σου δώσω ενα ντενεκέ λάδι να πας σε κάτι παλιόφιλους?!
Ανάφη ,Αμστερνταμ..να δούμε τι άλλο..

Mamma,
Μη πτοείσαι..
Ανατολικός = Θρησκεία

Ακου "γηράσκω αεί διδασκόμενη"..
όπως "μαθαίνω απο τα λάθη μου"....σιγά

μύθοι αγαπητή..
θα μου πείς τι θα κάναμε χωρίς μύθους...
εδώ σε θέλω..

mamma είπε...

@takis
Εδώ είμαι:-)

Utopia είπε...

@takis:
Εδώ είμαι ακόμα!Μαζεύω ρούχα...
Λάδι,χμ...κάτσε να το σκεφτώ λιγάκι!...


@mamma:
Κι εγώ εδώ είμαι και σας βλέπω που και που!
Όσο για τα σαμπώ,δεν πιστεύω να πειράχτηκες:-p
"Θέλω στο σώμα σου σαν μπώ,
να με χτυπάς με το σαμπώ!"
ΣΚΥΛΑΔΙΚΟ...
mamma,ο τύπος μου κάνει...νερά και τα΄χω πάρει βραδιάτικα:-*
Ωρα είναι...να ξεπακετάρω και να κόβω βόλτες στην Ακρόπολη με τα σαμπώ μου...
Τι τα θέλω και δεν κάθομαι στ΄αυγά μου;
Εδώ θα΄μαι-μέχρι να φύγω:-)))
Φιλί:-*

mamma είπε...

Δεν το πιστεύω πως σου κάνει νερά. Ρίξτου το σαμπώ στο κεφάλι. Και το αριστερό και το δεξί του χαμένου, γκρρρρ!
Τι ώρα φεύγεις; Σήμερα ή αύριο; Προλαβαίνω να φτιάξω βαλίτσες;-)

ΥΓ. Το άσμα με τα σαμπώ είναι ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ!!!!

Utopia είπε...

@mamma:
Πού να του ρίξω;Αφού είναι μακριά-υπάρχει μια απόσταση ασφαλείας...γκρρρρ!
Φτιάξε εσύ βαλίτσες,γιατί εγώ αρχίζω να ...ξεπακετάρω!Ουφφφ...
Ωρα είναι να πάθω κανένα(πώς το λένε αυτό;)"αυτοκτονικό ιδεασμό;"

ΥΓ.Ο Καρράς είναι..."σκυλάς;"...Σόρρυ,αλλά δεν ξέρω:-)))
Προσπαθώ να επιμορφωθώ...καταλλήλως!!!

mamma είπε...

Δεν πιστεύω να είσαι ακόμα εδώ!

ΥΓ. αυτοκτονικός ιδεασμός; έλεος!
:-**

Utopia είπε...

@mamma:
Όχι...έχω φύγει:-))))

Υ.Γ. Σαν τον Νικολιτσόπουλο (στην υπόθεση Ζαχόπουλου).Πιέσεις!:-*

mamma είπε...

Επιτέλους!!!!

tip: όταν θέλεις να καταλάβω αυτά που λες, μη χρησιμοποιείς την επικαιρότητα;-)

ΥΓ. ποιός είναι ο Νικολιτσόπουλος;

Utopia είπε...

@mamma:
Γκρρρρ....

tip: Γι΄αυτό ακριβώς την χρησιμοποιώ-για να μη καταλάβεις βρε κουτόοοοο:-*

Υ.Γ. Τον Ζαχόπουλο τον ξέρεις;:-P

mamma είπε...

Μα που είσαι; Άμστερνταμ; Κι αντί να τριγυρνάς στα καφέ, παίζεις με τα (λαπ)τόπια;

ΥΓ. Ε, το Ζαχόπουλο τον ξέρεις και η κότα, κο κο κο κο κο!!!!!

Κούκος είπε...

Tώρα εγώ (μετά από αυτό το χαμό)άμα πω οτι μου αρέσουν οι Jethro Tull θα μου πείτε δε μας μπιμπ ρε Νταλάρα;

mamma είπε...

@κούκος
Μη χρησιμοποιείς το όνομά του επί ματαίω, δεν είδες τον Τζιμάκο; από δικαστήριο σε δικαστήριο τρέχει.

Utopia είπε...

@κούκος:
Πάμε...Άμστερνταμ;
Για να γλυτώσω τη...Λούτσα;)
Και τη...mamma,βεβαίως,βεβαίως:-p
Προσυπογράφω για...Jethro Tull και φυσικά Fela Kuti!!!
Δυστυχώς πέθανε από Aids το 1997-ήταν "δημόσιος κίνδυνος" για τη Νιγηριανή χούντα(πέρα από εξαιρετικός μουσικός!).Τα τραγούδια του δεν παίχτηκαν ούτε παίζονται από τα ραδιόφωνα.Διώχτηκε,φυλακίστηκε,δολοφόνησαν τη μητέρα του κι άλλα πολλά!Συνεχίζει ο γιος του Femi...
Έχω άλλα κομμάτια για το jukebox-είναι μεγάλα όμως και δεν ξέρω αν θα τα "ανεβάσω"...
Μπιπ...τι μπιπ,μίλα ελεύθερα-δεν μας ακούει κανείς άλλωστε(εκτός απ΄τη mamma που έχει στήσει αυτί...και τι αυτί!).
Φιλιά:-)))

Utopia είπε...

@mamma:
Μη παίζεις με τον πόνο μου μεσημεριάτικα...γρουσούζα!
Απεφεύχθη το...μοιραίον!!!
Με περιμένει η...Λούτσα και ο Τσ...
με το βιβλίο του-τι ωραία!!!!
Ασ΄τα να πάνε!!!
Βάλε Καρρά και...έρχομαι:-p

mamma είπε...

Βρε γλυκιά μου, τίποτα δεν έχω καταλάβει :-(((

ΠΗΓΕΣ τελικά ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ή όχι; μη χέσω!

Utopia είπε...

@mamma:
Χέσε μέσα!!!
Εδώ είμαι,δε με βλέπεις;
Θα ήμουνα στα καφέ με τα λαπτόπια;
Για ψώνιο με πέρασες;
Γκρρρρ....
Γιατί μουγκρίζω συνέχεια;;;;
Τρικυμία εν κρανίω:-)))
ΦΙΛΙ(πρωτεϊνούχο);)

takis είπε...

Ολα τα κατάλαβα..λέμε τώρα..αυτό το πρωτεϊνούχο φιλί με μπέρδεψε κάπως...
πολλές πρωτεϊνες ή λίγες ?
να δούμε αν παχαίνει ή οχι κλπ..
οχι οτι έχουμε πρόβλημα βάρους (άλλου είδους προβλήματα έχουμε..)

Αμστερνταμ γιόκ ? και περίμεναν τον ντενεκέ γμτ....
κάνε υπομονή, θα σε πάρω εγω μια άλλη φορά ..σιγά το θέμα...
Delft κάνει?

ΥΓ ακούω τα υπέροχα τραγούδια σου στο μεταξύ...ξέρεις μέχρι πού !!!χα,χα πλησιάζει ...η πανούκλα...

Utopia είπε...

@takis:
"...Τον πνίγει όλη η ανοησία,η γελοιότητα,η παιδικότητα του ταξιδιού του.Δεν τον έσπρωξε να κάνει το ταξίδι αυτό κανένας προσχεδιασμός ούτε κάποιο πρακτικό συμφέρον,παρά μόνο ο ακατανίκητος πόθος του.Ένας πόθος ν΄απλώσει το χέρι του μακριά στο παρελθόν και να το συντρίψει με τη γροθιά του.Ένα σφοδρό πάθος που δεν ήξερε να το κυβερνήσει και που θα μείνει μέσα του πια ακόρεστο..."

"Το βιβλίο του γέλιου και της λήθης",Μίλαν Κούντερα...

Αλλά φοβάμαι τώρα σε μπέρδεψα περισσότερο!!!

Τα φιλιά με τη mamma,έχουν γίνει ντεκαφεϊνέ,πρωτεϊνούχα και αύριο ποιος ξέρει τι άλλο!Θα δείξει!!!

Υ.Γ.(1)Έντάξει κατάλαβα!Όχι άλλο Ντύλαν!
Υ.Γ.(2)...Delft(;)Δεν έχω πάει...Οκ...
Υ.Γ.(3) Προσπάθησες να με..."λαδώσεις" ή κατάλαβα λάθος;
χαχαχαχαχα:-)))

takis είπε...

Ευσεβείς πόθοι του Κούντερα, μου φαίνεται".....Ένας πόθος ν΄απλώσει το χέρι του μακριά στο παρελθόν και να το συντρίψει με τη γροθιά του.Ένα σφοδρό πάθος που δεν ήξερε να το κυβερνήσει και που θα μείνει μέσα του πια ακόρεστο..."

Σιγά να μη συντρίβεται το παρελθόν!..
απλά συμφιλιώνεσαι μαζί του..

Οσο για το ακυβέρνητο πάθος..γιατί παρακαλώ να το κυβερνήσουμε?
άστο να μας κυβερνήσει εκείνο...εξ'αλλου τα μεγάλα πάθη διαρκούν λίγο ...ας τα απολαύσουμε όσο γίνεται..

Α βρε, φιλοσοφικές ουτοπικές βραδιές...αντί να κάνουμε άλλα πιο πρακτικά πράγματα...διάβασμα Εμπειρίκου ας πούμε...μήπως έχουμε τη τύχη της κορασίδας και λιποθυμήσουμε απο ηδονή...
α ρε παραμυθά Εμπειρίκε!...


όπως και με πολλά πράγματα στη ζωή

Utopia είπε...

@takis:
Ουπς!Πάλι έχω κάνει λάθος βιβλίο-αντί να συνεχίσω με Εμπειρίκο το γύρισα στον Κούντερα(το ταξίδι,βλέπεις!)...

Ουτοπικά παραμύθια για μεγάλους.
Επικίνδυνοι έρωτες-
σε ακίνδυνους χρόνους
(πάντα στο παρελθόν)...
Με λίγους φίλους
στο σωστό timing...
Άλλωστε κάθε απώλεια
κοστίζει ακριβά
(δε βαριέσαι)...
Σημασία έχει
ΟΧΙ ΠΙΑ ΕΔΩ...
Να συνεχίσουμε το ταξίδι
στο πουθενά...
Μήπως έχουμε τη τύχη της κορασίδας
και λιποθυμήσουμε από ηδονή!!!

(mamma,έλα να μας συνεφέρεις!)

Θυμώνω με το παρελθόν,
επειδή δεν υπάρχει...

takis είπε...

"..κάθε απώλεια
κοστίζει ακριβά.."
Iσως..
εξαρτάται και απο το μέγεθος της επένδυσης, όμως..

Μη θυμώνεις με το παρελθόν που φυσικά υπάρχει..απο τα λίγα σίγουρα που υπάρχουν..

Συμβιβασμός και συμφιλίωση μαζί του είναι μία αντιμετώπιση..

και φυσικά υπάρχει πάντα η εκδοχή της κορασίδας στο μυαλό μας...
η ίδια , η πραγματική ζωή δηλ....
ή τουλάχιστον όπως θα έπρεπε νάναι..

ΥΓ Εμπειρίκος, Hagen,Κούντερα,Αμστερνταμ,Ανάφη...
σε ευχαριστώ για το ταξίδι.

είπαμε να κάνουμε στάση για καφέ αλλά εσύ ετοιμάζεις και άλλες βαλίτσες!..
περιμένω πάντως.

mamma είπε...

Καλημέρα καλή μου ουτοπία.
1. μη μου λες πως παρελθόν δεν υπάρχει, εσύ που "...αλήτευα από μικρή..."
2. το παρελθόν δεν είναι για να το συντρίβεις αλλά για να το χαϊδεύεις στα γόνατά σαν αγαπημένο εραστή
3. πάντα μπορείς να λιποθυμήσεις απο ηδονή, αρκεί να επιτρέψεις στο εαυτό σου να αξίζει αυτή την τιμή
4. κάθε απώλεια μας οδηγεί πιο κοντά στο αυθεντικό κομμάτι του εαυτού μας
5. ακυβέρνητοι ας μείνουν οι πόθοι, μεγάλα ας είναι τα πάθη, τα κορμιά ας αντέξουν μια φουρτούνα ακόμα, τα μυαλά ας κλειδώσουν στην απόλαυση... ο γκρεμός υπήρχε εντός μας ανέκαθεν, στο χέρι μας είναι να μάθουμε ισορροπία ή να γκρεμιστούμε

Σε φιλώ πολύ γλυκά ("μικρό φιλί" που λέει κι ο Τρομερός Υιός μου...)

ΥΓ. εννοείται πως διαλέγω Nina Hagen-Fever (είχα βάλει ξυπνητήρι για να τα ακούσω, βλέπεις η γαμωTellas με συχρονίζει χαμηλά τις ανθρώπινες ώρες και ψηλά τις βαμπίρ ώρες... τι να της πεις της ηλίθιας!)
ΥΓ1. τέρμα με τους καφέδες, είπαμε ΚΑΝΩ ομοιοπαθητική! Βάλε ένα on the rocks;-)

Roadartist είπε...

Καλέ chat το κάνατε!! :)
Διάβασα ενδιαφερόντα πράγματα όμως..
"Θυμώνω με το παρελθόν,
επειδή δεν υπάρχει..."
Φιλιά :)

takis είπε...

Για κοίτα η Μαμμα πόσο κοντά στη σκέψη μου είναι!...

αλλά...

λίγο χαζομαμά ...δεν είναι ανίατο, θα της περάσει με τα χρόνια..

αμ το άλλο,
ομοιοπαθητική v. πραγματικό καφέ..
α,πα,πα....

mamma είπε...

@takis
Πολύ χαζομαμά θα ήθελες να πεις αλλά το μάζεψες;-)

Το είδα κι εγώ πως είμαστε κοντά στη σκέψη!

Η ομοιοπαθητική είναι vs κορτιζόνη (λόγω άσθματος) οπότε χαλάλι κι ο καφές.

Ξαναλέω, βάλτε ένα on the rocks, μα δεν είναι κανείς στο μαγαζί; απαπαπαπα

Καλό Σ/Κ ουτοπία

ΥΓ. τις ώρες κοινής ησυχίας να αλλάζεις τα σαμπώ με πάνινα παντοφλάκια;-)

takis είπε...

(Χαζο) Mamma,

Πολύ - λίγο..σημασία εχει πως είσαι!
απόλαυσε το τουλάχιστον..(αλλά μη το παρακάνεις..)
On the rocks πάει με ομοιοπαθητική?
αν είναι ετσι ξεπερνάς και το άσθμα..
(Ο Καρράς με τις βαρειές ανάσες δεν πιστεύω νάχει πρόβλημα με άσθμα ε?)

Καλά, λείπει η γάτα χορεύουν οι λοιποί..πάω πριν εμφανισθούν τα σαμπώ στον αέρα..πλησιάζει και ο Ντύλαν...

Utopia είπε...

@roadartist:
Συγγνώμη που σας...πηδάω(mamma και takis),απαντώ στη δρομοκαλλιτέχνιδα και...έρχομαι!
Chat το κάναμε,εντελώς!
"Θυμώνω με το παρελθόν κ.λ.π. κ.λ.π."...
μη το πάρεις και τοις μετρητοίς τώρα-αν είναι εφιάλτης το παρελθόν,καλύτερα να μην υπάρχει!
Φιλιά και καλό Σ/Κ!:-)))

Utopia είπε...

mamma:
mamma,αν και μαρτυριάρα έχεις δίκιο σε πολλά-αλλά δε στο λέω για να μην το πάρεις πάνω σου:p

On the rocks μου θέλεις;
Μπα...Δεν υπάρχει σταγόνα!Τα ήπια όλα χτές:-p

Τα σαμπώ μου δεν είναι ξύλινα πια,πονέσανε τα πόδια μου...Τώρα φοράω κυριλέ Birkenstock(δεν ανοίγουν κεφάλια,ούτε θόρυβο κάνουν,αλλά είναι αναπαυτικά!)...
Τη Λ......τη γλύτωσα!Πάει κι αυτό!

Αντίο Παλιέ Κόσμε...

Καλό Σ/Κ...

Φιλί...on the rocks!!!
Εγώ...πίνω μπύρες:-*

Utopia είπε...

@takis:
Αφού τους...πήδηξα όλους...ήρθε η σειρά σου τώρα!!!

Οχι άλλες επενδύσεις!
Ήμαρτον!!!
Πρέπει να βρούμε νέες λέξεις!

Σε άλλους χρόνους,
ίδια ταξίδια κάνουμε
καμιά φορά...
Πού και πού συναντιόμαστε
τυχαία...

Μόλις τελειώσω με τα ...ξύδια θα έρθω για καφέ!
Προς το παρόν... η γάτα πάει για ύπνο...
Μεγάλα παιδιά είστε-κάντε ό,τι θέλετε,αρκεί να με αφήσετε να κοιμηθώ!:-)))

Υ.Γ.(1) Τη (χαζο)μαμά και τα μάτια σου;)...
Υ.Γ.(2) Είχα κι άλλα να σου πω,αλλά τώρα βαριέμαι(ψιλονυστάζω δηλ.)Άλλη φορά...

Utopia είπε...

@takis:
Βρε Τάκη,οι ανάσες του Καρρά είναι...βαριές ή βαθειές;
Με έχεις μπερδέψει:-*

takis είπε...

Μόλις ξυπνάω εγώ πάς εσύ για ύπνο ..αυτός είναι συγχρονισμός!

Οι τυχαίες συναντήσεις εχουν και τη μεγάλη γοητεία ..
ετσι λένε..
(σιγά να μη τα πιστεύω εγω αυτά..)

Η χαζο μαμμα δεν εχει κανέναν ανάγκη..προσέχει τον εαυτό της μόνη, κρίνω.

Οι ανάσες του Καρρά είναι βαθειές,βαριές και κοντές...

Αν και ακούγονται ετσι(!)οχι, δεν είναι οργασμικές...
απλά, προσπαθεί να βγάλει το τραγούδι ο έρμος...

YΓ Η δρομοκαλλιτέχνιδα δίκαια νομίζει οτι βρίσκεται σε τσατ...με τόσα πηδήματα..
είπαμε, αλλά εσύ το παράκανες, δεν άφησες κανέναν !..

ΥΓ2 Νάσαι πάντα σε τέτοια κέφια!

ερμία είπε...

και nina hagen και jethro tull
και να δηλώσω πώς ακόμα Γιάλομ δεν έχω ανοίξει
και δεν πειραζει που απο καρρά ξέρω μόνο το " αχά(αααα)ριστη κι αλή(ηηη)τισσα",ναι;

mamma είπε...

Ξυπνήστεεεεεε!!!!
Έφτιαξα κέικ πορτοκάλι, αγόρασα καφέδες (για σας, όχι για μένα), έβαλα ένα on the rocks (σιγά να μην περίμενα εσένα πονηρούλα;-) και είμαι έτοιμη για την επόμενη κουβεντούλα μας!

@takis
Βλέπω πως τις ανάσες του Καρρά τις έχεις σπουδάσει!
Ναι, έμαθα να προσέχω μόνη τον εαυτό μου και είναι σούπερρρρρ!

Utopia είπε...

@takis:
Κέφια;;;Το αντίθετο!!!
Όταν ακυρώνονται ταξίδια,έχω τις μαύρες μου(αλλά και τι να κάνω;)...

Τυχαίες οι συναντήσεις μας.
Σαν σκιές εξαφανιζόμαστε
στην επόμενη στροφή
χωρίς να καταλάβουμε
τι ήταν αυτό
που κυρίευσε τηυ φαντασία μας
και ράγισε τη καρδιά μας.
Η συνάντηση ή ο αποχαιρετισμός
μας παγίδευσε;
Άκου που σου λέω...
Φαντάσματα που εξαφανιζόμαστε
στο πρώτο φώς της ημέρας...

Να τι παθαίνω τα βράδια-τη μέρα συνήθως είμαι οκ(λέμε τώρα...)
Μας περιμένει η mamma με κέικ πορτοκάλι και καφέδες;-)
Το μικρό όνομα του Καρρά ποιο είναι,να τον δω στο YouTube να ησυχάσω;;;;Με σκάσατε;)

Utopia είπε...

@ερμία:
Α...έτσι!Hagen και Jethro Tull!!!
Μόνο εγώ ακούω Dylan εδώ μέσα;
Έχεις χάσει επεισόδια...Ποιος Yalom;Έχουμε πάει στον Εμπειρίκο(ο takis με τη mamma δηλαδή),μετά Κούντερα και τώρα εγώ βρίσκομαι στον Τσαγκαρουσιάνο("Αντίο παλιέ κόσμε").
Α...ξέχασα!Περιμένουμε να ακούσουμε τον Καρρά με τις ανάσες του,μη χ@σ@...Βλέπω είσαι...ενημερωμένη από Καρρά;)
Ποιος είναι;
Γκρρρρ...

mamma είπε...

Βασίλης Καρράς

Utopia είπε...

@mamma:
Μόλις ξύπνησα!!!
Ο Τάκης...δεν ξέρω τι κάνει!
Φέρε γλυκό και καφέ-τα ποτά μετά...
Αχ,αυτές οι ανάσες του Καρρά!
Πες μου το μικρό του όνομα-γιατί θα σκάσω...
Ποιος π@σ@η@ είναι;

Το βιβλίο το ξεκίνησα(ξέρεις από που!)...
Να έρθω σπίτι ή γίνεται κόλαση;Για να ΄χεις πάρει εσύ τους δρόμους-κατάλαβα!!!Κ Ο Ο Ο Λ Α Σ Η θα γίνεται εκεί πέρα;)

Utopia είπε...

fenomeno!
Aporw
Ola Ena Psema Live
και το καλύτερο...
Thlefwnhse mou!!!

Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ !!!!

Είναι αυτός που...φοβόμουν;-)

mamma είπε...

Κάνε λίγο υπομονή... κοιμίζω το μικρό κι έρχομαι!
:-*

ΥΓ ανάσες βαριές κατ' ευθείαν από την κοιλιά του....

Utopia είπε...

@mamma:
Οι βαριές κατ΄ευθείαν από την κοιλιά,
και οι βαθειές κατ΄ευθείαν από το...στομάχι!!!
Παρακάτω-παραπάνω...δεν έχει;-)

Υπομονή...κάνω!
Εκπαιδεύομαι δηλαδή...:-*

Ο takis άφαντος!Κοιμάται...Έχει και κάποια ηλικία,δεν μπορεί τις...καταχρήσεις!!!
Εμείς(τα νιάτα)μπορούμε να συνεχίσουμε...on the rocks...
O takis...πουρ-ροκ...βεβαίως,βεβαίως;)

mamma είπε...

Το κέικ πέτυχε όσο δεν φαντάζεσαι!!!!
Πάω για ύπνο, με πεθαίνει η μέση μου (ήθελε "αλογάκι" ο μικρός). Εσύ, το νιάτο, δε γράφεις καινούργιο ποστ; Άντε γιατί πολύ τεμπέλιασες.

σε φιλώ γλυκά γλυκά

ΥΓ. Γράψε μια ωδή για τα σαμπώ!

Utopia είπε...

@mamma:
Το νιάτο..εγώ θα κάτσω για καινούργιο ποστ!
Αρκετά τεμπέλιασα-δίκιο έχεις...

Φιλιά και από μένα...
Στον...Τρομερό Υιό σου δώστα αύριο το πρωί!

Υ.Γ. Άλλο έχω στο νου μου:-)))
Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Α:-*