17.12.09

στεγνά και ανερυθρίαστα

Stencil graffiti (Αθήνα,Ερμού)

Ο έρωτας δεν αξίζει παρά μόνο σε μια προεπαναστατική περίοδο,
θυμήθηκε τον Γ.Ντεμπόρ και της είπε, προσπαθώντας να συγκρατήσει όσο γινόταν τη χαρά του.
Η τελευταία αυτή φράση την άφησε σκεπτική. Αν και είχε υποσχεθεί να μην ενδώσει στο κατεστημένο των Εξαρχείων, θριαμβεύοντας τέλος επί της συκοφαντίας, παραδόθηκε στον έρωτά του.
Καρπός αυτού του έρωτα μες στην κενή χλιδή των Χριστουγέννων και χάρη στις ακάματες προσπάθειες του κουκουλοφόρου, το καινούργιο της βιβλίο. Βασική του ιδέα, μακριά από ρεβανσισμό και ουδετερότητα, "το απόλυτο ηθικό κενό της εποχής των εικόνων, όπου η πραγματικότητα υποκαθίσταται από την απεικόνισή της".
Η επιμονή της μνήμης; Τα καπρίτσια μιας νύχτας; Σύμφωνοι, είπε, στεγνά και ανερυθρίαστα, με μια έντονη απόλαυση ματαιοδοξίας. Όλα μυρίζουν χρήμα. Ο συλλογισμός αυτός την έκανε πιο ψυχρή και υπολογιστική απ΄όσο ποτέ στη ζωή της.
Ένα μόνο φοβάμαι, του είπε. Τη στιγμή που θα φύγεις και θα είμαι μόνη. Από τη στιγμή εκείνη και μετά δεν θα πω άλλη λέξη.
Είμαι και είσαι κι όμως δεν μπορώ να πω ότι είμαστε, έδωσε την απάντησή του κι έφυγε τρέχοντας για το ρεσάλτο.

Ψεύτικα είδωλα του καιρού μας,
ποια μίζερη ανάγκη τα γεννάει;

9 σχόλια:

Unknown είπε...

..(αφηνοντας πισω του τα φωταγωγημενα νεκροταφεια και τις κατεψυγμενες μουσικες διεσχιζε τα παγωμενα φωτα που του θυμιζαν το μελλον)..

izydoor είπε...

έτοιμο για σιβηρία σε βλέπω βαγγελάκη.

Utopia είπε...

...διεσχιζε τα παγωμενα φωτα που του θυμιζαν το μελλον)..

Η νοσταλγία,η ασθένεια της επιστροφής,είναι μια ασθένεια του φαντασιακού.Αυτό ασφαλώς δεν σημαίνει ότι η νοσταλγία είναι φαντασιακή ασθένεια-"το τραυματικό συμβάν είναι πραγματικό ως συμβάν και φαντασιακό ως τραυματισμός.
(Καστοριάδης)

Ρε συ vagos,μήπως είσαι ο Bifo;Αυτός υποστήριζε ότι το μέλλον είναι νεκρό.
Το μέλλον έχει γίνει ο χρόνος των ονείρων μας.
Ο χρόνος πάλι...
κι όχι η ψευδής συνείδηση του χρόνου.

Ο κόσμος κατέχει ήδη το όνειρο ενός χρόνου που για να τον βιώσει πραγματικά,πρέπει τώρα να τον συνειδητοποήσει.

Γ.Ντεμπόρ,
Η κοινωνία του θεάματος.

xouxouxou,
για θύμισέ μου ποιος είπε:
Στη Γαλλία δεν έχουμε Γκουλάγκ,έχουμε όμως ιδέες...
;;;

[ξύπνησε μέσα σου ο έλληνας και εμφανίστηκες,e-καρντιά μου;]

:ppp

Unknown είπε...

..βεβηλωνεις την προθεση μου να συμμετασχω στην ''καταπρασινη αλλαγη''για μια νεα ανθρωπολογικη πανιδα και με κομπλαρεις με την σιβηρια..η Δαλιδα μου χρειαζεται,ειπες,το ξεχασες κιολας,xouxouxou,τι ζορι τραβας ρε συ;..(ασε με στην UTOPIA μου,UTOPIAAAAA!!!)..

izydoor είπε...

εγώ στα βίτσια του καθενός πάντα επήγαινα πάσο.
η utopia den einai topos hdonhs, malakisteite allou kardoules mou!

κατα τα λοιπά, η δαλιδά για άλλονε προοριζότανε, εσένα βαγγελάκη μου για καραφλό σε κόβω αγόρι μου και συμπάθα με.

μ αυτά και μ αυτά, γίναμε ένα σύμπλεγμα παρανοήσεων.
όποιος και να πε ότι και να πε, η ουσία είναι ότι τα νοήματά μας δε συμπλέουν.

ή είσαι ρε βάγκος ή δεν είσαι, αμάν πια.

πάντα μου άρεσε να κοιτάω αλλού όταν πονώ.

Unknown είπε...

..κρατηθειτε ρε σεις πεζοναυτες,μου κανετε παλι μπανιο;..σας ευχαριστω αλλα δεν μπορω κι ουτε θελω να σας το ανταποδωσω..για το ''ε για μολα ε για λεσα εβγα εξω η μπες μεσα''xouxouxou,ισχυει,νομιζω,για ολους..η ''ριζικη ταυτοτητα''της στασης, ειναι το ζητουμενο που δημιουργει τις οποιες παρανοησεις..αν εσεις εχετε εμπιστοσυνη στην κατευθυνση που κοιτουν τα ματια σας με βοηθαει και μενα..τι να πω,να βαλω ''τεταρτη''επειδη μου αραδιαζει τις βιβλιογραφιες η UTOPIA,για εναν ''χρονο''που αγνοει την ψηφιοποιηση των υποκειμενων στ'ονομα του Ντεμπορ η του Καστοριαδη,η να τον ανακοψω;Συμφωνοι,θελω να λεω τα δικα μου,den eimai karaflobekatso kai alla fantasiaka,μην βριζετε ασκοπα τον πιανιστα..αμαν πια..

Utopia είπε...

(ασε με στην UTOPIA μου,UTOPIAAAAA!!!)..

Zήλεψες τα προνόμια που παρέχει η ιδιοκτησία σε ορισμένους ανθρώπους στον καπιταλισμό (UTOPIA μου),γι΄αυτό μάλλον και το γκρεμοτσάκισμα (UTOPIAAAAA!!!)vagos!
Παρ΄όλα αυτά,χαίρομαι που ζεις και σχολιάζεις ακόμα.

(ξεκούρδιστο λίγο το πιάνο σου).
(γιατί λες ότι βρίζουμε;παρανόησες μάλλον).



Από την άλλη,xouxouxou,
ένα ψαλίδι είναι αρκετό να κάνει τον τόπο ηδονής τόπο οδύνης;
Αν η αλήθεια είναι γυμνή(όπως λένε),και ο βαγγελάκης φαλακρός,
προτείνω να γίνει εκείνος η δαλιδά και να μας κουρέψει.

Ψιτ,εδώ κοίτα!
:)

Ανώνυμος είπε...

egw parapaiw akomh se enan potamo anameiktwn sunais8hmatwn kai arnoumai kathgorhmatika na pshfiopoih8w, teleia kai paula eipe o xouxouxou me berolineziko ip!

(prwti entupwsi molis eskasa muth sthn alexanderplatz: mia dekaria wraia paidia me maurokokkines.
ti ste seis, tous lew.
anarxosundikalistes, mou lene.
kai pou pate, tous ksanalew.
spasan ta sundikata kai kanoume diadhlwsh, mou lene.
apo pou eisai, me rwtan.
apo ellada, tous lew, kai xarhkan polu! a re dekembrh, se ksenes plates egina tzampa magkas pali...

berlin forever, utopia mas, pws na mh se ksana8umh8w?
-cool me ti genikh, den einai panta kthtikh.
den tous xarizoume tipota eipame, oute ta declination!!!)

xouxouxou from berlin

Unknown είπε...

..οι διακρισεις παραγουν την ταξινομηση,η ταξινομηση την ιδιοποιηση,οπως ιδιοποιησες την UTOPIA σου ιδιοποιησα και 'γω το ονομα της αλλα δεν ταυτιζομαι ωστε να σας ''προσωποποιω''ζηλευοντας για τα καπιταλιστικα ''προνομια''(καλη η αναλυση γι'αλλου)..γι'αυτο και σχολιαζω σ'εναν αναποφευκτο προς το παρον αλλα ''ιδιοποιημενο''λογο..ακομα,χωρις ψηφιοποιημενα υποκειμενα.. γι'αυτο ζεις και συ και σχολιαζεις,οπως και το ''κατα συνθηκη''μπαρμπερικον που προεκυψε,ζωη ναχει μαζι με ολες τις βερολινεζες μαναβισσες και τους μαναβηδες για τα καλα τους λογια αλλα μαλλον πρεπει να βελτιωσω το χιουμορ μου..:)<--