23.5.09

βαρβαρότητα

Schaf-2.gif

«Θυμήσου ότι ο άνθρωπος που ζητά την ψήφο σου είναι οπωσδήποτε ανέντιμος γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο: σε αντάλλαγμα για την κατάσταση και την περιουσία στην οποία με την ψήφο σου τον τοποθετείς, σου προσφέρει ένα σωρό υπέροχες υποσχέσεις, που φυσικά δεν πρόκειται να τηρήσει και των οποίων η τήρηση δεν εξαρτάται από αυτόν... Τα πρόβατα οδεύουν στο σφαγείο. Δεν ομιλούν, δεν ελπίζουν σε τίποτα. Ομως, τουλάχιστον, δεν ψηφίζουν προκειμένου να εκλέξουν τον σφαγέα που θα τα σφάξει, ούτε, ακόμη λιγότερο, δεν εκλέγουν τον αστό που τα καταβροχθίζει στο τραπέζι του. Περισσότερο ζώον από τα ζώα, περισσότερο πρόβατο από τα πρόβατα, ο εκλογεύς διορίζει τον σφαγέα του και επιλέγει τον αστό του. Και να σκεφθεί κανείς ότι έκανε Επαναστάσεις προκειμένου να κατακτήσει αυτό το δικαίωμα».

AΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ,Οκτάβιος Μιρμπό, (1848-1917)

Κ Α Τ Α Ζ Η Τ Ε Ι Τ Α Ι

5 σχόλια:

island είπε...

O Χριστιανόπουλος πολύ σοφά είχε πει πως: "Επαναστάτησαν τα πρόβατα και ζητούν καλύτερες συνθήκες σφαγής".

Έτσι δεν είναι;

Γειά σου ρε Ουτοπίτσα :)

aKanonisti είπε...

Κάποτε σχεδιασα ένα σφαγείο.....
Επρεπε να μάθω όλες τις λεπτομέρειες... και με πήγαν σε έναν σφαγέα.....
Αρχισε να μου εξηγεί... να μου δείχνει τα εξαρτήματα....
και σε κάποια φάση... γυρνάει και μου λέει...
"τρόμαξες κοριτσάκι μου?"
απάντησα φυσικά όχι....

Οσο σκέφτομαι όμως τα μάτια του ζητιάνου κάτω από το γραφείο μου... ειλικρινά φρικάρω....

Θα πάω λοιπόν... να διαλέξω σφαγέα... ελπίζοντας σε καλύτερες συνθήκες θανάτου...

Utopia είπε...

Γνωστός "καταζητούμενος" ο Χριστιανόπουλος, νησί.
Για αυτόν τον...Μιρμπό ψάχνω να βρω στοιχεία...
;)))




Διακρίνω μια...ηττοπάθεια ή ιδέα μου είναι,aKanonisti;
Όπως και να΄χει,σου αφιερώνω το παρακάτω μαζί με την καλημέρα μου:

Τι πάθος ατελείωτο που είναι το δικό μου
όλοι να θέλουν τη ζωή και γω το θάνατό μου.
:))))))

the Idiot Mouflon είπε...

Ααααααα... θέλω να με φάει αιθέρια ύπαρξη! Γίνεται; Μπεεεε;

Utopia είπε...

Τς,τς,τς...the Idiot Mouflon!
Τι βαρβαρότητες είναι αυτές;
Τι θα΄λεγες για την Μαριέττα Γιαννάκου-Κουτσίκου;
:p :p :p