27.11.11

δεν θα το δεις στις ειδήσεις

κυκλοφορεί και αληθεύει:
Ηλικιωμένη κυρία επιχείρησε να περάσει από δρόμο που "φύλαγαν" αστυνομικές δυνάμεις και ο αστυνομικός (sic!) την ενημέρωσε ότι δεν μπορούσε να περάσει.
Και η γιαγιά απάντησε: «Γιατί; Έχεις σφουγγαρίσει;»

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα;

[άσχετο]


http://www.youtube.com/watch?v=7OvModwZRWI&feature=player_embedded

[παλιό βίντεο που επιβεβαιώνει]

τι;)

e

Utopia είπε...

το δάκτυλο

:)

Utopia είπε...

λολ,τώρα το είδα!
granny θαυμάστρια του Ψάλτη πήγε στη διαδήλωση (απ΄όπου και η φοβερή ατάκα),μέχρι που την άκουσαν τα παπαγαλάκια του Λαζόπουλου!
Να κατηγορηθεί για ιδεοκαπηλεία η γραία!

Τέσπα!

[...]
Η παρουσία των σωμάτων μέσα στο χώρο φέρει,λοιπόν,φορτία που υπερβαίνουν κατά πολύ τις υλικές αλληλεξαρτήσεις.Η καθαριότητα αναλαμβάνει να οργανώσει τη σχέση τους και να αποφασίσει για τους τρόπους με τους οποίους αυτή θα εκδηλώνεται ορατά στον κοινό για όλους κόσμο.Η συζήτηση περί καθαρού και βρόμικου συνιστά συζήτηση περί τάξης.Στη δυτική αστική ιστορία η τάξη αυτή περιγράφεται ήδη από το Μεσαίωνα με όρους δανεισμένους από το ηθικό λεξιλόγιο.Η απαίτηση για τάξη εργαλειοποίησε την έννοια του καθαρού.Την ταύτισε με την ηθική και οργάνωσε μέσω μιας τέτοιας ταύτισης το δυτικό κόσμο.Η συζήτηση για το καθαρό δεν εξελίσσεται,λοιπόν,πάνω στο υλικό,φυσικό και λειτουργικό του επίπεδο.Εμπλέκει συμβολικούς στόχους και γι΄αυτό η ηθική επιστρατεύεται ως μεταφορά.
Το καθαρό που αυτομάτως μετατρέπεται σε ηθικό δεν αφορά επιστημονικές τεκμηριώσεις και φυσικές κυριολεξίες,δεν αφορά την ακαθαρσία ως υλική υπόσταση και τις αντίστοιχες φυσικές επιπτώσεις της στο σώμα και το χώρο.Αφορά μία διαδικασία που φροντίζει να εξασφαλίζει την τάξη μέσα στο σύστημα που την ενεργοποιεί.Και γι΄αυτό,έχει ανάγκη τούτη τη μεταφορά.Για να μπορέσει να συμβολίσει,να εκπαιδεύσει και να ταξινομήσει το περιεχόμενό του,την κοινωνική του βάση.Η εμφάνιση της ηθικής στο λόγο περί καθαρού και βρόμικου είναι,επομένως,υπόθεση τάξης και διατήρησής της.Δεν είναι ο υλικός κόσμος που θίγεται αλλά οι συμβολικές και κοινωνικές του αξιώσεις.


σώμα,χώρος & πολιτικές της καθαρ(ι)ότητας
χρήστος φιλιππίδης
ελευθ.κουλτούρα

δάκτυλος των Νεφελίμ είπε...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΡΑΙΕΣ

:PPPPPPP

Utopia είπε...

Νεφελίμ των δακτύλων,
μη ξεχνάς ότι:

η πραγματικότητα μέσα στο θέαμα είναι πάντα αναποδογυρισμένη